Ahad, 20 Mac 2011

Blogger back to school Wk13

Salam

Kelas dah abih. Semlm last, so bergambar la kami lam kelas.. hihihi


En Zafri, Ust Mahyuddin (subjek Ulum), En Hamzah, Hj Shahrin, Hj Abd Rauf
**pakcik raufff.. jgn lupa email gambar kat saya. tq


Aniza (Cik Ustazah), Saya & Kak Ina (Puan Lecturer)


Candid Aniza shoot :)
Aniza nih berulang dari JB- Nilai tau everyweek utk kelas ini, gerak dari JB kol 4 pagi *tabik spring ahh*


Ini la port saya.. skg nih kalau ngaji kot terlanggar lari tu dah tau la nak gostan kat mana.."ain, hamzah, dhod" *hehehe*

Terima kasih kepada semua Ustaz & Ustazah, dan juga kepada semua rakan sepengajian. Semoga bertemu lagi di waktu dan kelapangan yang lain. InsyaAllah.

Kalau ada buat blog, bgtau la saya. Buleh saya menjengah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...